Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

KONTAKTY

Petr Fifka FASHION-4HAPPY
Lidická 14
796 01 Prostějov
tel: +420777786662
napište nám
info@fashion-4happy.cz
https://www.facebook.com/ObchudekProRadost

Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Všeobecné obchodní podmínky

I. Obecná ustanovení

1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti související s nákupem zboží v internetovém obchodě www.fashion-4happy.cz a jsou nedílnou součástí kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím (provozovatelem internetového obchodu) a kupujícím. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a že s nimi souhlasí.

2. Tyto VOP jsou platné od 24. března 2018.

II. Definice pojmů

E-shop – internetový obchod na adrese www.fashion-4happy.cz

Prodávající - Petr Fifka, se sídlem: V Honech 689, 250 67  Klecany, Česká republika, identifikační číslo: 87694573, DIČ: CZ9011074853, zapsaný v živnostenském rejstříku vedeném: Městský úřad Prostějov, odbor obecní zivnostenský úřad, Č.j. OŽÚ 1962/2011. Prodávající je současně provozovatelem e-shopu pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.fashion-4happy.cz.

Kupující – je spotřebitel nebo podnikatel, který uzavře prostřednictvím e-shopu kupní smlouvu s prodávajícím.

Spotřebitel - je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

Kupní smlouva – smlouva uzavřená mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím e-shopu, jejímž předmětem je koupě zboží.

Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně prodávající.

Zboží – věci, které prodávající nabízí k prodeji prostřednictvím e-shopu.

Přepravce – smluvní dopravce zajišťující dopravu zboží od prodávajícího ke kupujícímu.

Pracovní dny – jsou dny v kalendářním týdnu od pondělka do pátku s výjimkou sobot, nedělí a dnů, na něž v souladu s platnými právními předpisy připadají státem uznané svátky.

Občanský zákoník – zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

 

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1.      Tyto VOP upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese: www.fashion-4happy.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.2.      VOP se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

1.3.      Ustanovení odchylná od VOP  je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.4.      Ustanovení VOP jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

1.5.      Znění VOP může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

2. UŽIVATELSKÝ ÚČET

2.1.      Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). Kupující může provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

2.2.      Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

2.3.      Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

2.4.      Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

2.5.      Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 4 roky nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

2.6.      Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

3.1.      Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

3.2.      Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

3.3.      Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

3.4.      Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

3.4.1.    objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),

3.4.2.    způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a

3.4.3.    informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

V případě uvedení takové ceny, při níž je zjevné, že se jedná o chybu v psaní a číslech, není tato cena závazná a kupní smlouva není uzavřena.

3.5.      Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

3.6.      Prodávající je oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

3.7.      Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

3.8.      Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

3.9. Objednávka kupujícího je po svém potvrzení jako uzavřená kupní smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence a je přístupná kupujícímu po přihlášení do  jeho uživatelského účtu. Kupující má právo zrušit objednávku, tedy odvolat svůj návrh na uzavření kupní smlouvy, bez jakýchkoli sankcí až do okamžiku odeslání zboží. Tuto skutečnost je kupující povinen prodávajícímu oznámit e-mailem nebo telefonicky. Měnit objednávku a opravovat chyby lze do okamžiku předání zboží k odeslání.

4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1.      Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
- v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese Lidická 1718/14, 796 01  Prostějov, Česká republika;
- v hotovosti na dobírku (uhrazení zboží přepravci) v místě určeném kupujícím v objednávce;
- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 2300355339/2010, vedený u společnosti Fio banka, a,s, (dále jen „účet prodávajícího“); tako platba neprobíhá on-line
- bezhotovostně prostřednictvím platebního systému: GoPay, provozovaného společností: GOPAY s.r.o., Planá 67, 370 01 Planá, Česká republika IČ: 26046768, a to bezhotovostně platební kartou nebo bankovním převodem; tato platba probíhá on-line

4.2.      Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží dle výběru kupujícíhopři objednání.

4.3.      Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 VOP ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.

4.4.      V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.

4.5.      V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

4.6.      Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

4.7.      Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

4.8.      Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. (dále jen: DPH). Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího a dále společně v zásilce s objednaným zbožím.

4.9.      Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

5.1.      Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

5.2.      Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 VOP či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Formulář pro vrácení / výměnu / odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů najdete ZDE. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího: info@fashion-4happy.cz.

5.3.      Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené pomocí prostředků komunikace na dálku podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku, a to do 14 dní od převzetí zboží. V tomto případě nepoškozené, pouze vyzkoušené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu, s visačkami, včetně faktury (případně záručního listu), a veškerého příslušenství zaslat  zpět v uvedené lhůtě.Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

5.4.      V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající může taktéž vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující souhlasí a na jeho žádost (např. poštovní poukázkou). Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

5.5.      Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.  Prodávající má právo účtovat kupujícímu případné vzniklé náklady související s uvedením zboží do původního stavu (např. při zaslání zboží nekompletního, poškozeného, praného nebo jinak upravovaného, pořízení nového obalu apod.). Zboží, které je předmětech odstoupení od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů a prokazatelně jeví známky používání, nošení, praní nebo jiného typu užívání, případně dojde k odstranění visačky ze zboží, bude zboží vráceno kupujícímu na náklady kupujícího nebo může být zaplacená částka za zboží snížena. Prodávající před přistoupením k těmto krokům kupujícího bezodkladně bude kontaktovat a tuto skutečnost kupujícímu oznámí telefonicky a elektronickou cestou na uvedenýkontaktní e-mail kupujícícho.

5.6.      Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek. Dárek je součástí dodaného zboží a byl zahrnut do ceny a je nedílnou součástí zboží. V případě, že nebyl vrácen se zbožím, je účtována hodnota dárku na vrub kupujícího, a to ve výši 50,- Kč. O tuto částku může být vrácená částka ponížena.

5.7. V § 1832 odst. 1 pak na uvedené navazuje povinnost vrátit kupujícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku zvoleného způsobu dodání kupujícím, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený prodávajícím).

Částka, která byla přijata jako platba za dodání zakoupeného výrobku, je dle § 1832 odst. 2 je limitována výší nejlevnějšího nabízeného způsobu dodání. Pokud tedy kupující zvolil (a zaplatil) dražší z nabízených způsobů dodání, bude vrácena částka nejlevnějšího způsobu dodání.

5.8. Prodávající doporučuje kupujícímu kontaktování před odesláním zboží zpět, a to elektronickou cestou na adresu: info[ashion-4happy.cz nebo telrfonicky na kontaktní telefonní číslo: +420777786662, s informací, že žádá o odstoupení od smlouvy a uveďte číslo objednávky a datum nákupu. Obratembude kupujícímu prodávajícím sdělený postup pro bezproblémové a rychlé vyřízení vrácení zboží.
Zboží zaslané kupujícím na dobírku, nebude převzato.


6. VÝMĚNA ZBOŽÍ

6.1. Pokud kupující projeví zájem o výměnu zboží za jinou barvu, velikost nebo jiný druh zboží, prodávající kupujícímu vyhoví a první výměnu zboží uskuteční, a to v co možná nejkratším termínu a zcela zdarma, bez jakýchkoliv nákladů na balení, expedici či dopravu zboží. Veškeré poskytnuté výhody (např. dárky, slevové poukázky) budou zachovány.

7. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

7.1.      V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

7.2.      Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

7.3.      V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

7.4.      Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

7.5. V případě, že kupující využije možnosti nákupu se slevou, například "poštovné zdarma" (při objednávkách nad 2.000,- Kč včetně DPH) a uplatní právo na odstoupení od smlouvy, mohou být kupujícímu účtovány poplatky (rozdíl poštovného - vyšší poštovné než nejlevnější způsob dodání nabízené prodávajícím - Balík do ruky, Balík na poštu apod., dále dobírka, případně další služby) spojené s odesláním objednaného zboží, a to v těchto případech:
a) zákazník odstoupí od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží a vrátí prodávajícímu více než 60% objednaného zboží a výše ponechaného zboží nepřesáhne 2.000,- Kč včetně DPH
b) zákazník odstoupí od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží a hodnota ponechaného zboží nepřesáhne 2.000,- Kč včetně DPH

7.6.      Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

8. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

8.1.      Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

8.2.      Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

8.2.1.    má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

8.2.2.    se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

8.2.3.    zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

8.2.4.    je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

8.2.5.    zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

8.3.      Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

8.4.      Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

8.5.      Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.

8.6.      Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

9. REKLAMACE A ZÁRUKA
9.1. Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě.

9.2. Za vady vzniklé přepravcem prodávající neručí. Pokud zboží nemá zjevnou vadu, ale přesto jste se zboží nespokojeni, nejedná se o reklamaci. V takových případech můžete využít možnosti Odstoupení od kupní smlouvy v souladu se zákonem č. 367/2000 Sb. , a to do 14 dní od převzetí - viz informace výše.
9.3. Pro uplatnění reklamace se na veškeré zboží vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Reklamaci vyřizujeme dle povahy vady výměnou nebo opravou zakoupeného zboží. Je-li na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití věci, skončí záruční doba uplynutím této lhůty.

Záruka se nevztahuje na :
·       vady vzniklé běžným používáním
·       nesprávným použitím výrobku
·       nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:
1)     kupující informuje prodávajícího o reklamaci telefonicky,elektronickou cestou, či písemně
2)     zboží zašle alespoň jako doporučenou zásilku (ne na dobírku) na adresu provozovny prodávajícího
3)     do zásilky kupující uvede důvod reklamace, jméno a adresu 
4)     doklad o nabytí reklamovaného zboží

9.4. Reklamace bude vyřízená co nejrychleji, nejdéle všakdo 30dnů od přijetí zboží k reklamaci.O vyřízení a způsobu vyřízení bude kupující prodávajícím oínformován.

 

10. Nepřevzetí objednávky zaslané na dobírku
10.1. Kupující se při potvrzení objednávky a odsouhlasení obchodních podmínek zavazuje převzít objednávku. Pokud nebude objednávka kupujícím vyzvednuta, bude obratem informován elektronickou cestou na uvedenou kontaktní e-mailovou adresu pro porušení kupní smlouvy. Současně budou zaslány platební podmínky pro uhrazení nákladů spojené s odesláním objednávky - uhrazení poštovních nákladů a nákpadů spojených s dobírkou, pokud byla zvolena (zásilka zaslaná prostřednictvím přepravce Česká pošta jako "Doporučená zásilka, respektive jako "Balík do ruky", "Balík na poštu" nebo využití kurýrních přepravců DPD a IN TIME ). Nebude-li částka uhrazena do 30-ti dnů od obdržení informačního e-mailu, bude věc postoupena vymáhajícímu oddělení dle občanského zákoníku § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb.
10.2. Kupující bere na vědomí a souhlasí s tím, že v případě nevyzvednuté a neuhrazené objednávky mu bude zaslána k úhradě částka složená z marného poštovného. Pokud tato nebude uhrazena, budou podniknuty další kroky k zajištění úhrady pohledávky. Kupujícího prodávsající bude o těchto krocích informovat předem, a to elektronickou a následně písemnou formou na adresu kupujícícho.

11. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

11.1.      Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

11.2.      Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

11.3.      Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy: info@fashion-4happy.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

11.4.      K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Telefon: +420 296 366 360, Fax: +420 296 366 236
Web: http://www.coi.cz,
IS DS: x7cab34.

Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/ je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

11.5.      Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

11.6.      Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

11.7.      Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.



12. OCHRANA OSOBNÍCH DAT
Veškeré informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb.

Provozovatel internetového obchodu se zavazuje, že osobní údaje neposkytne v jakékoliv podobě třetí straně. Data budou dle zákona zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím. Vaše osobní údaje jsou využity výhradně za účelem realizace objednaných služeb (např. dodání výrobků. uzavření kupní smlouvy) a slouží také pro provedení nezbytných účetních operací, vyhotovení daňového dokladu nebo identifikaci Vaší platby, učiněné bankovním převodem.


Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to písemnou formou.

Prodávající se tímto zavazuje nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení písemné žádosti veškeré údaje o kupujícím z databáze vymazat.

13. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

13.1.      Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem.

13.2.      Volbou práva dle tohoto článku obchodních podmínek není spotřebitel zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

13.3.      Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

13.4.     Kupní smlouva včetně VOP je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

13.5.     Přílohu VOP tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

13.6.     Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování: FASHION-4HAPPY, Petr Fifka, Lidická 1718/14, 796 01  Prostějov, adresa elektronické pošty: info@fashion-4happy.cz, telefon: +420777786662

 

Prostějově, dne 24.5.2018


Kupující prohlašuje, že se před vyplněním objednávky seznámil s těmito všeobecnými obchodními podmínkami.

Příloha: